Recamiere

aida1.jpg
aida2.jpg
AIDA

Projektant: Richard Sapper

Firma: Magis

Krzesło ze stalową chromowaną ramą i siedziskiem wykonanym z tworzywa sztucznego.

AIDA
AIDA-Tanned-leather-armchair-Poltrona-Frau-228648-rel8a0842da.jpg

Warning: getimagesize(/images/pobrane.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: No such file or directory in /index.html on line 682

Warning: Division by zero in /index.html on line 683
AIDA-Tanned-leather-armchair-Poltrona-Frau-228648-relc55f1cfc.jpg
pobrane.jpg
AIDA

Projektant: Roberto Lazzeroni

Firma: Poltrona Frau

AIDA - nazwa kojarzy się przede wszystkim z czteroaktową operą Verdiego ale również z marketingowym określeniem: "AIDA — anglojęzyczny termin używany w marketingu na określenie zestawu kolejnych reakcji klienta wobec produktu. Litery składające się na ten akronim oznaczają: A — Attention (Uwaga) — przyciągnięcie uwagi klienta do produktu. I — Interest (zainteresowanie) — zainteresowanie klienta właściwościami produktu. D — Desire (pożądanie) — przekonanie klienta, że produkt jest mu potrzebny i może zaspokoić jego potrzeby. A — Action (działanie) — właściwe przekonywanie klienta do zakupu tego właśnie produktu. Niektórzy podobno dodają jeszcze S- Satisfacktion:) I już wiemy, że fotel zaprojektowany przez Roberto Lazzeroniego dla Poltrona Frau skupia w sobie oba znaczenia artystycznie i marketingowo.

AIDA